فناوری اطلاعات آموزش و پرورش فین هرمزگان

با سلام ... ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد میگوییم

فناوری اطلاعات آموزش و پرورش فین هرمزگان

با سلام ... ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد میگوییم

این وبلاگ توسط کارشناس فناوری آموزش و پرورش فین هرمزگان ایجاد شده است و هدف آن : ایجاد فضای تعامل بین کارشناس فناوری و همکاران آموزشی ، آموزش های نرم افزاری ، دانلود فایل های مورد نیاز آموزشگاه ها و .... می باشد .
بی صبرانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما دوستان هستیم.
پست الکترونیکی ما : fanavarifin@chmail.ir
جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۰۲ ب.ظ

برنامه ای برای از بین بردن حالت مخفی پوشه ها

ویروس همه گیری که این روزها اعصاب همه را خرد کرده ویروس است که فایل های سیستم قربانی را به حالت سیستم حمایت شده در می آورد (یعنی فایل های مخصوص سیستم عامل که نباید از جانب کاربر کامپیوتر دستکاری شوند) و شما نیز به حکم کاربر بودنتان نباید به این فایل ها دسترسی داشته باشید.
راه حل خلاصی از این ویروس مانند سایر ویروس ها نصب ویندوز مجدد و نصب آنتی ویروس بلافاصله بعد از آن است و صد البته سرچ اولیه کلی.
اما برای دیدن فایل های مخفی شده چه کار باید کرد. چند روش و جود دارد:
1- رفتن به مسیر زیر در ویندوز XP
وارد مای کامپیوتر(My Computer) شوید و از سربرگ تولز(Tools) گزینه‌ی آخر ،فولدر آپشن(Folder Options) را انتخاب کنید. از پنجره باز شده گزینه‌ی ویو (View) را انتخاب کنید در کادر ادونس سیتینگ (Advance Settings) از گزینه های کادر پایین ،و در زیر شاخه هیدن فایل اند فولدرز (Hidden files and folder)  تیک رو بروی شو هیدن فایل اند فولدرز (Show hidden file and folders) را بزنید و تیک دوم زیر شاخه آن یعنی هاید پروتکتد اپریشن سیستم فایلز(Hide protected operation system files )را بردارید.
 
 و به مسیر زیر در ویندوز 7
وارد مای کامپیوتر(My Computer) شویدو از منو بار گزینه اورگانیز(Organize) را کلیک کنید از پرده‌ی باز شده گزینه فولدر اند سیرچ اپشن(Folder and search Option) را انتخاب کنید از پنجره باز شده گزینه‌ی ویو (View) را انتخاب کنید 
در کادر ادونس سیتینگ (Advance ettings) از گزینه های کادر پایین ، و در زیر شاخه هیدن  فایل اند فولدرز   (Hidden files and folder) 
تیک رو بروی شو هیدن فایل،  فولدرز اند درایور (  Show hidden file , folders and driver) را بزنید و تیک سوم زیر شاخه آن یعنی هاید پروتکتد اپریشن سیستم  فایلز(Hide protected operation system files )را بردارید.
اکنون به مای کامپیوتر رفته و وارد یو اس پی خود شود (البته قبل از آن باید فلش خود را حتما ویروس یابی کرده باشید) در آنجا فایل های شما در یک پوشه شبیه ایکون فلش مموری با حالت کم رنگ وجود دارند می توانید آنها را کات کنید و از این پوشه به جایی دیگر منتقل کنید.
 
2- با استفاده از برنامه زیر کار را به کاردان بسپارید تا دست به کار شود و به صورت خودکار، مشکل را برای شما حل کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی