فناوری اطلاعات آموزش و پرورش فین هرمزگان

با سلام ... ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد میگوییم

فناوری اطلاعات آموزش و پرورش فین هرمزگان

با سلام ... ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد میگوییم

این وبلاگ توسط کارشناس فناوری آموزش و پرورش فین هرمزگان ایجاد شده است و هدف آن : ایجاد فضای تعامل بین کارشناس فناوری و همکاران آموزشی ، آموزش های نرم افزاری ، دانلود فایل های مورد نیاز آموزشگاه ها و .... می باشد .
بی صبرانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما دوستان هستیم.
پست الکترونیکی ما : fanavarifin@chmail.ir
يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۲۹ ق.ظ

مرحله اول دوره اموزش هوشمند سازی برگزار شد

به گزارش فناوری اطلاعات اداره آموزش و پرورش فین مرحله اول دوره آموزشی هوشمند سازی در کاوشکده فناوری اطلاعات اداره آموزش و پرورش فین برگزار گردید.

کارشناس فناوری گفت : این دوره 40 ساعت ضمن خدمت دارد  که مرحله اول آن  در سه مقطع ابتدایی  و متوسطه دوره اول و دوم برگزار گردید و  تعداد 150 نفر  از همکاران آموزشی در آن شرکت داشتند .

رضایی  در ادامه  برگزاری چنین دوره هایی را جهت افزایش توان علمی و آموزشی همکاران ضروری دانست و خاطر نشان کرد با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی یک معلم نباید از این روند پیشرفت عقب بماند و خود را به علوم و فنون جدید مجهز کند.

کارشناس فناوری در پایان از استقبال بی نظیر همکاران به دلیل برگزاری این دوره خبر داد و گفت انشاالله در سال آینده نظیر چنین دوره هایی را برگزار خواهیم کرد وی همچنین یاد آور شد همکارانی که در مرحله اول این دوره شرکت نمودند باید حتما در مرحله دوم نیز شرکت کنند.

در مرحله اول این دوره در خصوص کلیات هوشمند سازی ، مدارس هوشمند ، تجهیزات هوشمند سازی ، ساخت وبلاگ ، ساخت ایمیل ، آموزش نرم افزار تستا و.... آموزش داده شد.

گزارش تصویری

***********

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی