فناوری اطلاعات آموزش و پرورش فین هرمزگان

با سلام ... ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد میگوییم

فناوری اطلاعات آموزش و پرورش فین هرمزگان

با سلام ... ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد میگوییم

این وبلاگ توسط کارشناس فناوری آموزش و پرورش فین هرمزگان ایجاد شده است و هدف آن : ایجاد فضای تعامل بین کارشناس فناوری و همکاران آموزشی ، آموزش های نرم افزاری ، دانلود فایل های مورد نیاز آموزشگاه ها و .... می باشد .
بی صبرانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما دوستان هستیم.
پست الکترونیکی ما : fanavarifin@chmail.ir
دوشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۴۴ ق.ظ

یکهزار و 460مدرسه درهرمزگان هوشمندسازی شده اند

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان :خبرگزاری پانا+هوشمندسازی+مدارس هرمزگان

یکهزار و 460مدرسه درهرمزگان هوشمندسازی شده اند

علی کرمپور گفت: جمعا دو هزار و 500 کلاس یعنی معادل 19 درصد از کل کلاسهای استان تحت پوشش هوشمندسازی قرار گرفته اندکه بر اساس برنامه توسعه پنجم این میزان باید به 25درصد برسد.

 

وی با بیان اینکه به دلیل محدودیت های مالی از این میزان شش درصد شاخص تعیین شده عقب هستیم بیان داشت:انتظار می رود دستگاهها و نهادهای دولتی و غیر دولتی استان در این زمینه به کمک آموزش و پرورش بشتابند چرا که به استناد بخشنامه مصوب هیات وزیران هر اداره دولتی در هر منطقه آموزش و پرورش موظف به هوشمند سازی یک کلاس درس می باشد.

 

وی با قدردانی از دستگاههایی که تاکنون در امرهوشمندسازی مدارس با آموزش و پرورش همکاری داشته اند افزود: اگر این حمایت شتاب بگیرد قطعا درصد مدارس هوشمند در استان بر مبنای برنامه توسعه پنجم تحقق پیدا خواهد کرد.

 

کرمپوردر ادامه یادآورشد: در سال جاری مبلغ هشت میلیارد ریال برای هوشمندسازی به مناطق اختصاص یافته است که کلیه کلاسهای پایه ششم مستقل هوشمندسازی شوند .

 

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت:آموزش نیروی انسانی برای کلاسهای هوشمند نیز در دو مرحله انجام یافته است که در مجموع تعداد 9هزار نفر از 14هزار معلم استان آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

 

 کرمپور کل اعتبار هزینه شده برای هوشمندسازی مدارس را 33میلیاردریال اعلام کرد و گفت: یک سوم ازاین مبلغ از طریق کمکهای بخش دولتی و مابقی توسط بخش غیر دولتی و مشارکت اولیای دانش آموزان تامین گردیده است.

 

وی اظهر داشت: در این طرح تمامی 443 مدرسه خاص استان شامل مدارس شبانه روزی، نمونه، تیزهوشان، هیات امنایی و وابسته و خاص ورزش تحت پوشش طرح هوشمندسازی قرار گرفته اند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: در سال آینده علاوه بر ادامه طرح هوشمند سازی، طرح تبلت دانش آموزی نیز در هرمنطقه چند کلاس عملیاتی خواهد شد.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۷
کارشناس فناوری و اتوماسیون آ.پ فین

فناوری آموزش و پرورش فین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی