فناوری اطلاعات آموزش و پرورش فین هرمزگان

با سلام ... ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد میگوییم

فناوری اطلاعات آموزش و پرورش فین هرمزگان

با سلام ... ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد میگوییم

این وبلاگ توسط کارشناس فناوری آموزش و پرورش فین هرمزگان ایجاد شده است و هدف آن : ایجاد فضای تعامل بین کارشناس فناوری و همکاران آموزشی ، آموزش های نرم افزاری ، دانلود فایل های مورد نیاز آموزشگاه ها و .... می باشد .
بی صبرانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما دوستان هستیم.
پست الکترونیکی ما : fanavarifin@chmail.ir
جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۳۰ ب.ظ

نقل و انتقال سروری در نگارش ۱۳ برنامه دانا

با سلام حضور همکاران گرامی 

در نگارش 13 دانا گزینه ای تحت عنوان "نقل و انتقال سروری" در برنامه قرار گرفته است. برای فعال شدن نقل و انتقال سروری در این نگارش ، در هنگام ورود به برنامه شناسه کاربری  و رمز ورود به پایگاه اطلاعات یکپارچه دانش آموزی (school.medu.ir )  را وارد نمایید. 

 

پس از ورود به برنامه در کنار سربرگ  نقل و انتقال اطلاعات ، گزینه " نقل و انتقال سروری  "  فعال خواهد شد  که از طریق این سربرگ می توان ارسال اطلاعات ، دریافت تاییدیه ، نقل و انتقال دانش آموز و دریافت اسناد اصلاحیه از منطقه را انجام داد. در صورتی که کاربری و رمز پایگاه  وارد نشود و تنها رمز ورود را ثبت نمایید ، برنامه باز شده اما گزینه نقل و انتقال سروری وجود نخواهد داشت.

 

اگر در برنامه دانا ، وارد سربرگ  "نقل و انتقال سروری"  شده و از گزینه  "انتقال دانش آموز به آموزشگاه دیگر و گرفتن رمز انتقال"  استفاده نمایید پس از انتخاب دانش آموز و زدن کلید انتقال وگرفتن رمزاز سرور برای انتقال سوابق دانش آموز رمزی ساخته می شود که این رمز در فرم انتقال درج می گردد. این فرم از سربرگ  "نقل و انتقال اطلاعات"  گزینه  "گزارش گواهی انتقال دانش آموزان"  قابل دریافت است.  لذا نقل و انتقال دانش آموزان از یک مدرسه به مدرسه دیگر در نگارش جدید به روشی مشابه با روش گذشته یعنی مبتنی بر تهیه فایل ارسال سوابق تحصیلی از مدرسه مبدا و ذخیره آن بر روی سرور بازگشته است. در این روش ارسال سوابق دانش اموزان انتقالی به سرور بوسیله تشکیل و ارسال فایل سوابق از مدرسه مبدا به سرور و دریافت یک رمز انتقال برای تمامی دانش اموزان منتقل شده انجام می گیرد و مدرسه مقصد نیز بلافاصله می تواند اقدام به دریافت سوابق دانش آموز نماید. 


برگرفته شده از sanjesh3112.blog.ir
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی