فناوری اطلاعات آموزش و پرورش فین هرمزگان

با سلام ... ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد میگوییم

فناوری اطلاعات آموزش و پرورش فین هرمزگان

با سلام ... ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد میگوییم

این وبلاگ توسط کارشناس فناوری آموزش و پرورش فین هرمزگان ایجاد شده است و هدف آن : ایجاد فضای تعامل بین کارشناس فناوری و همکاران آموزشی ، آموزش های نرم افزاری ، دانلود فایل های مورد نیاز آموزشگاه ها و .... می باشد .
بی صبرانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما دوستان هستیم.
پست الکترونیکی ما : fanavarifin@chmail.ir

 

یک کلاس درس در آموزشگاه شهید احمد بلالی پور رضوان به تجهیزات هوشمند سازی مجهز گردید

کارشناس فناوری اداره آموزش و پرورش فین گفت : یک کلاس درس در آموزشگاه دوره اول متوسطه  شهید احمد بلالی پور رضوان هوشمند گردید و دبیران این آموزشگاه از این پس می توانند با استفاده از  تجهیزات نصب شده در این آموزشگاه به ارائه محتوای الکترونیکی دروس مربوطه خود اقدام نمایند.

رضایی گفت : خوشبختانه با توجه خاص ریاست اداره  تمامی آموزشگاه های دوره اول متوسطه  این منطقه در سال تحصیلی فعلی حداقل به یک کلاس هوشمند مجهز هستند که این موضوع با توجه به تغییر محتوای بسیاری از کتب درسی که بر پایه دانش فناوی اطلاعات تدوین شده است یک نیاز اساسی در مدارس تلقی می شود .

وی گفت : انشاالله به یاری خدا و قول مساعد ریاست محترم اداره سعی می شود به همین زودی  حداقل یک کلاس درس دیگر در آموزشگاه های دوره اول متوسطه منطقه به تجهیزات هوشمند سازی مجهز گردد و با این روند تا اندازه ای به هدف دروس جدید در این دوره نزدیکتر شویم.

وی در پایان به این نکته نیز اشاره نمود که با توجه به کمبود منابع و تجهیزات مدیران ارجمند ، دبیران محترم و دانش آموزان عزیز تمامی سعی و تلاش خود را در جهت حفظ و نگهداری صحیح این تجهیزات انجام دهند چرا که در غیر این صورت جایگزین نمودن این تجهیزات کار بسیار دشواری خواهد بود.

*********************

گزارش تصویری

   

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی