فناوری اطلاعات آموزش و پرورش فین هرمزگان

با سلام ... ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد میگوییم

فناوری اطلاعات آموزش و پرورش فین هرمزگان

با سلام ... ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد میگوییم

این وبلاگ توسط کارشناس فناوری آموزش و پرورش فین هرمزگان ایجاد شده است و هدف آن : ایجاد فضای تعامل بین کارشناس فناوری و همکاران آموزشی ، آموزش های نرم افزاری ، دانلود فایل های مورد نیاز آموزشگاه ها و .... می باشد .
بی صبرانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما دوستان هستیم.
پست الکترونیکی ما : fanavarifin@chmail.ir
دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۱۱ ق.ظ

راه اندازی کارگاه رایانه دبستان مولوی

به گزارش فناوری اطلاعات آموزش و پرورش فین : به همت کارشناس فناوری  و با همکاری انجمن اولیای دبستان مولوی فین کارگاه رایانه این آموزشگاه راه اندازی شد.

کارشناس فناوری آموزش وپرورش فین گفت : این کارگاه در حال حاضر مجهز به سه دستگاه رایانه می باشد که جهت استفاده دانش آموزان پایه ششم این دبستان راه اندازی شده است و در صورت تأمین اعتبار تا 5 دستگاه رایانه می توان در این کارگاه استفاده  نمود.

رضایی در ادامه گفت : با توجه به رویکرد جدید بیشتر کتب درسی که بر پایه فعالیت و کار عملی تدوین شده است نیاز است دانش آموزان به صورت عملی از این تجهیزات استفاده نمایند تا یادگیری بهتری داشته باشند.

کارشناس فناوری در ادامه آماری نیز از مدارس هوشمند منطقه داد و گفت : در حال حاضر از 71 مدرسه موجود در منطقه تنها 37 مدرسه کلاس هوشمند دارند یعنی تنها حدود 53 درصد مدارس منطقه هوشمند می باشند که امیدواریم با قول مساعدی که ریاست محترم اداره داده اند این آمار به بالای 70 درصد برسد .

وی همچنین ادامه داد : دانش فناوری اطلاعات جزء علوم نوین محسوب می شود که وظیفه اولیا و مربیان این است که دانش آموزان را در این مسیر هم هدایت نمایند و هم آموزش صحیح دهند چرا که با پیشرفت روز افزون این دانش استفاده از آن برای همه امری لازم و ضروری خواهد بود.

لازم به ذکر است این کارگاه رایانه همچنین مجهز به اینترنت و شبکه داخلی نیز می باشند و آموزگاران  می توانند محتوای کتاب های درسی خود را به صورت کامل در این کارگاه آموزش دهند.

رضایی در پایان از پیگیری مدیر محترم  آموزشگاه مولوی سرکار خانم شهابی و آقای حسن جعفر پور رییس انجمن اولیا آموزشگاه  جهت راه اندازی اینترنت آموزشگاه و همچنین کارگاه رایانه تقدیر و تشکر نمود .

****************************

گزارش تصویری

   

 

نظرات (۱)

دایرکتوری تبادل لینک - با هر بازدیدی وبلاگتان را ثبت کرده و شاهد افزایش بازدید وبلاگتان باشید.

http://www.linc.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی